Appi, kuhu mu kleebised kadusid!?

By | 16.09.2008

On olnud mitu juhust, kus klient prindib vöötkoodikleebised ja mingil pÔhjusel on see ebaÔnnestunud (paber valesti printeris, tehniline probleem) ja soovides kleebiseid uuesti printida ei ole neid enam nimekirjas. Miks nii???

Kleebiste printimine toimib jÀrgmisel pÔhimÔttel;
Printida saab kleebiseid siis, kui eksemplari seisund on Kleebisega varustam.
Peale printimise kĂ€su andmist kĂŒsib programm – “Kas eemaldada eksemplarid printimise jĂ€rjekorrast?”. KlĂ”psates Jah,  muudab programm, prinditud eksemplaride seisundi Kleebisega varustam. uueks seisundiks – Riiulis.

Kui kasutaja eelnevalt ei veendunud, et printimine Ônnestus ja klÔpsab Jah, siis programm muudab staatuse ja enam nendele eksemplaridele kleebist printida ei saa enne, kui staatus on tagasi muudetud Kleebisega varustam.

Programm ei tea, kas paber on Ă”iget pidi printeris, kas tahm on otsas vĂ”i on muu probleem. Seega – enne, kui klĂ”psad Jah, veendu, et printerist ikka Ă”ige asi vĂ€lja tuli!

Öeldakse, et eksimine on inimlik ja minu kogemused RIKS’i klientidega nĂ€itavad, et aeg-ajalt seda probleemi ikka juhtub. Paaril korral olen aidanud ise staatuse tagasi muuta ja vahest lasknud karistuseks kliendil  staatust muuta ĂŒkshaaval – vahest see ka aitab. 😉

Aga heasĂŒdamlik nagu ma olen, lisasin viimasesse RIKSi versiooni (2.2.682) uue funktsiooni.
Leiad selle Fond – Vöötkoodikleebised – Kleebiste taastamine. Antud funktsioon vĂ”imaldab viimati prinditud kleebiste staatuse muutmist korraga vĂ”i valikuliselt. Vali nimekirjast kuupĂ€ev, millal viimati printimine untsu lĂ€ks, mĂ€rgista nimekirjast soovitud eksemplarid ja klĂ”psa nuppu Lisa printimise jĂ€rjekorda ja saadki uuesti kleebiseid printida! 😉

Head printimist!

Lisa kommentaar