Appi, kuhu mu kleebised kadusid!?

Kirjutas | 16.09.2008

On olnud mitu juhust, kus klient prindib vöötkoodikleebised ja mingil põhjusel on see ebaõnnestunud (paber valesti printeris, tehniline probleem) ja soovides kleebiseid uuesti printida ei ole neid enam nimekirjas. Miks nii???

Kleebiste printimine toimib järgmisel põhimõttel;
Printida saab kleebiseid siis, kui eksemplari seisund on Kleebisega varustam.
Peale printimise käsu andmist küsib programm – “Kas eemaldada eksemplarid printimise järjekorrast?”. Klõpsates Jah,  muudab programm, prinditud eksemplaride seisundi Kleebisega varustam. uueks seisundiks – Riiulis.

Kui kasutaja eelnevalt ei veendunud, et printimine õnnestus ja klõpsab Jah, siis programm muudab staatuse ja enam nendele eksemplaridele kleebist printida ei saa enne, kui staatus on tagasi muudetud Kleebisega varustam.

Programm ei tea, kas paber on õiget pidi printeris, kas tahm on otsas või on muu probleem. Seega – enne, kui klõpsad Jah, veendu, et printerist ikka õige asi välja tuli!

Öeldakse, et eksimine on inimlik ja minu kogemused RIKS’i klientidega näitavad, et aeg-ajalt seda probleemi ikka juhtub. Paaril korral olen aidanud ise staatuse tagasi muuta ja vahest lasknud karistuseks kliendil  staatust muuta ükshaaval – vahest see ka aitab. 😉

Aga heasüdamlik nagu ma olen, lisasin viimasesse RIKSi versiooni (2.2.682) uue funktsiooni.
Leiad selle Fond – Vöötkoodikleebised – Kleebiste taastamine. Antud funktsioon võimaldab viimati prinditud kleebiste staatuse muutmist korraga või valikuliselt. Vali nimekirjast kuupäev, millal viimati printimine untsu läks, märgista nimekirjast soovitud eksemplarid ja klõpsa nuppu Lisa printimise järjekorda ja saadki uuesti kleebiseid printida! 😉

Head printimist!

Lisa kommentaar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.